Hello!

Till lunch blev det fem böttkullar och 1dl bulgur, samt ett glas bravo. Nu mår jag illa som fan, och kan konstatera att 1dl okokt bulgur blir alldeles för mycket när den är kokt. För mycket för mig och min mage iallafall. Snart kommer syrran att ringa och säga att hon är framme i denna vackra (cykel?)stad. Då kommer jag att behöva meddela henne att jag sitter i morgonrocken helt ofixad. Hmm, kanske dags att lägga på ett kol då? Tja!


Skulle jag göra en lista på bekvämaste outfiten genom tiderna kommer morgonrock + tofflor på en solklar första plats! Jag förstår mig inte på människor som inte gillar morgonrockar? Männsikor som min snygga sambo Micke tillexempel.. Men jag gillar honom ändå, och ni andra som inte heller äger någon morgonrock. Gillar er, men förstår er inte.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Morgonrock is dah shit ;)

Du vet ingen på tex studio q lr annan frissa som söker en villig hårmodell som dom kan få leka med? Jag är gratis och kräver inget ;D pöss!

2010-04-20 @ 18:40:38
URL: http://raspberrylime.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha......1 dl bulgur e för f-n till 4 pers.!! Svulla, svulla. Morgonrock?! River bara ner grejor från köksbordet...

2010-04-22 @ 09:02:45
Postat av: Elin

Hej Anonym. Jag ser att du även har kommenterat flera andra av mina inlägg. Thanx.

1dl bulgur är till 2 pers. Ja brukade äta 1dl förr, men kan tydligen inte göra det nu när jag har tillbehör till. Just as you know, sucker!

2010-04-22 @ 09:47:16
URL: http://bonnyblow.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0