Hello!

Nu har syrran gått till stationen för att ta tåget hem. Jag färgade hennes hår och vi skakade hand på att jag skulle bli hennes personliga stylist! Efter lunch och färgning här hemma vaggade vi ner på stan för att ta en fika!


Det blev som vanligt waynes. Dom har såå goda chokladbollar och kaffe.


Jag måste få skryta lite om att jag har en sådan vacker syster! Titta bara! Och att hon ska kläcka ur sig den lilla krabaten om cirkus 1 månad syns knappast! Det bara strålar om henne. Jag är så stolt över att få ha dig som min syster!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Tack! Jag säger desamma!! Youre a beautiful bastard! =)

2010-04-28 @ 22:06:23
Postat av: Anonym

håller med! Hon ser ganska 'oförstörd' ut faktiskt. Men hon har kanske gått in för det och inte svullat för mycket!

2010-04-29 @ 21:35:24

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0