Grattis älskling!

Yes you heard me, idag fyller snyggingen 25 år! Vi firade honom igår hos svärföräldrarna i Stugsund. Mina föräldrar var också där, som ni såg i förra inlägget. Det var mycket trevligt. Senare drog jag, Micke och Tobbe till Olles i Söderhamn, och det var fan helt värdelöst! Men Micke och Tobbe var roade, så det var ju bra iallafall! Kan ju ha berott på att dom var något mer berusad än vad jag var. Förmodligen nästan säkert var det så. Hur som helst - Grattis igen!

Snyggare karl får man leta efter! Jo, jag förstår er.. Avund är rätta känslan.

Imorgon är det jobb - stängning. Och innan jag börjar blir det träning på sats. Ska försöka få upp lite vinterjackor och vantar and shit på vinden också. Skulle behöva tvätt och städa och dammsuga och skura golven och putsa fönstren också.. Ja ja, läser ni imorgon så blir ni garanterat uppdaterade vad som händer på den fronten. Nu ska jag hoppa in i duschen. Night!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0