Good night!



Suuuuuuuuckers! Trodde ni verkligen att jag hade cuttat mitt hår  lugg? Då trodde ni fel fel fel! På jobbet finns det bland annat löshår, och som ni såg - löslugg. Visst såg det verkligt ut? Som klippt och skuret för mig! (höhö, rolig jag var nu då!) Jag gillade inte att hela min look gick från hot till cute med luggen. Så i framtiden blir det ingen lugg för mig. Mittbena it is. "Wild always beats sweet". Repris:

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

naawww... så sööööt du e på bild 2 då!...hehe



'sweet is always sweet*

2010-04-22 @ 09:08:12
Postat av: mamma

men jag gillar luggbilden!!! men så har ju jag lite annorlunda smak mot dig :D Och jag har ju faktiskt lugg numera....

2010-04-22 @ 10:53:36

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0