Good night!

Nu har Tobbe och Carro åkt hem. Dom kom nämnligen över på en film såhär på kvällskvisten! Jag försökte ta en bra bild på senaste inredningsprylen här hemma - en "öppen spis" som Micke fick på bemärkelsedagen. Blir verkligen hur mysigt som helst här hemma! Ni får nöja er med en dålig bild så länge:



Nu ska jag ta och hoppa in i duschen en snabbis, sen blir det sängen med snyggingen min! Jag älskar verkligen mitt liv just nu. Vackert hem, snygg karl, bra jobb. Att få shoppa lite på det här kommer bara göra det ännu bättre! Sparas till en tattoo ska det också göras. Mums. Micke har även pratat om framtiden - hus.. kids.. etc. Fan, känns otroligt jävla bra detta! Night ya'll.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0