Good morning!

Varför ska det vara så jäkla svårt att gå upp i tid!? Eller nej, jag omformulerar min fråga till Gud den allsmäktige: Varför är jag så trött på morgonen!? Jag förstår inte vad mitt problem är. Klockan ringer, stäng av den, gå upp. Det låter väl inte så svårt? Istället snoozar jag sjuttioelva gånger innan jag går upp! Snark! Ja ja, nog gnällt nu.

Det första jag gjorde imorse var att öppna balkongdörren. Underbart att det äntligen börjar bli lite varmare i luften så att man kan ha den på vid gavel och släppa in frisk luft och fågel sång... Eller nja, riktigt så är det inte när man bor inne i stan. Nog släpper jag in luft alltid, men vettetusan om den är så frisk. Och fågelsång? Prova bullrande trafik. Men inte klagar jag för det inte! Bo i stan är det bästa, end of story.

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe. Dock är filtren slut, så jag får göra mitt eget av toapapper. Och inga höjda ögonbryn nu! Det fungerar faktiskt! Nej, nu får jag ta och vakna till liv! Måste hinna med en promenad eller gymmet innan jag börjar. Bye bye!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0