Good morning!

Idag är första dagen på nya jobbet! Det blir en heldag från 9.30 till 19.25. Jag hoppas och tror att det ska gå bra. Varför skulle det inte, liksom? Det är så typsikt mig att vara nervös och oroa mig i onödan!
Och från det ena till det andra: Jag vägde mig nyss, och mätte min midja. Från typ februari har jag gått upp ~0,6kg och runt midjan har jag tappat 2-3 cm(!!!!). Anledningen till att jag har gått upp i vikt är såklart muskler (hoppas dock på ett ras inom en snart framtid), men det där med midjan. Hmm.. funderar starkt på om jag har mätt på ett annorlunda sätt än sist? Jag menar, 3 centimeter? Kan det stämma? Jag som trodde att den skulle visa +5 eller nåt! Hehe. Men glad blir man! Idag blir det dessvärre ingen träning. Dels för att jag jobbar heeela dagen, och dels för att jag har sån träningsvärk. Får se om jag promenerar lite ikväll. Förmodligen inte. Nu ska jag käka frukost och sminka mig. Nervööös :)


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: glenn

där va inga svarta naglar som det e på alla andra bilder

2010-04-22 @ 09:17:41

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0