Glömde berätta..

..att jag kommer vikariera som BC i sommar! Detta betyder alltså att jag kommer vara butikschef en period i sommar. Vad säger ni om det då, suckers!? Jag säger JIPPI! Blir dock heltid över bästa sommarveckorna, men det är det värt. Bra för mig själv.

Just nu sitter jag och slappar framför tvn. Tisdagar har så schyssta program! Navy.. 2½ men.. Despan.. Cougar town.. Bra helt enkelt!

Imorgon är jag ledig, då kommer syrran i ottan och ska få håret färgat! Sen ville hon käka sushi till lunch. Hennes önskan är min lag.

Sen vill jag tillägga att Micke gör mig helt galen! Varje gång jag ser honom så pirrar det i magen, och varje gång han ger mig en kyss blir jag förälskad på nytt. Jag älskar den där karln så det gör ont! M-m-mm!

Good night!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0