Girls night.

Nu är jag nyss hemkommen från en trevlig tjejkväll med brudarna på klintan! Det blev smörgåstårta och några cider. Kanske skulle ha druckit dom efter monterandet av vitrinskåpet, istället för innan! Skruvarna blev så himlans svåra att pricka förstår ni. Hur som helst så blev det jätte bra. Och lägenheten var jättefin. Nu ska jag hoppa in i en dusch och invänta min snygging till pojkvän. Han skulle nämnligen ut och springa(!!?) en sväng. Jag som trodde han skulle vara hyffsat skraj efter wolfman, men tydligen inte. Han borde iofs vara rädd för sin kondition, den stackaren. Tur att jag är utbildad i hjärt- och lungräddning, för mun mot mun metoden kommer sitta på sin plats ikväll. Oavsett dess syfte. God natt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

HAHAHA

2010-04-18 @ 13:49:45

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0