Doughnuts!



Älsklingen kom hem med munkar! Åh, precis vad man behöver när man är sjuk.. och absolut inte kan eller ska träna. I love you, hannes. Nej, men det var faktiskt uppskattat! Sitter med min andra sockerklädda fettring i handen nu och bara njuuuter. Självfallet en mugg kaffe i den andra.


Micke: Du är så jävla snygg!
Elin: Jag är sjuk...
Micke: Du är sjukt snygg!

(Så lät det när han kom innanför dörren och jag hade något litet och fint på mig under morgonrocken. Läs och lär, flickor!)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Haha, "sjukt snygg" ja, så blev det juh visst ;P haha :)

2010-04-10 @ 16:57:48
URL: http://raspberrylime.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0