Dady cool.


LA ROCKERS, Strömmingsleken i Söderhamn,  början på 80-talet.
Farsan står i mitten till vänster med gittaren i högsta hugg.
Och längst ut till vänster står farbror Uffe. Vilket hår dom hade!


Jag skrattade högt när jag såg den här bilden! Jag har ju knappt sätt några kort på farsan när han var yngre, men visst fan är han lik sig! Jag förstår verkligen inte hur jag kan vara så talanglös. Jag har inte lärt mig spela något instrument och min sångröst är inte den bästa. Jag menar, vad ärvde jag av farsan? Humöret kommer från mamma, det ska gudarna veta. Som vanligt fick jag väl inget av honom. Han har både en bra röst och kan spela instrument.. men det kunde man ge sig fan på att jag inte skulle få ärva! Typiskt.


Janne Wattman, 2006 tror jag. Still got it.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Haha kul å se! =)

Men från vår fars sida har du ärvt din konstnärliga ådra! Helt klart. Du kanske inte just målar som farmor gjorde, eller spelar instrument, men du har ju för fasen blåst glas o en massa annat=)

hugs

2010-04-16 @ 12:27:34
Postat av: Uffe

Extremt coola kisar.. =)

2010-04-17 @ 09:54:57

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0