Crapy morning..


Precis så kände jag mig imorse. Halsen var slemmig och ont, samt feber. What the fuck, liksom?! Men jag svalde en aspirin och drog på bästa smilet när jag gick ner till jobbet (känns otroligt skönt att säga så!) för att skriva på lite papper. Jobbar typ 3-4dagar/veckan och allt känns bara sjukt underbart! Trevliga jobbarkompisar och sjukt bra butik! Så efter mycket skratt och några signaturer kände jag mig genast friskare. (Jo, det kan naturligtvis ha något med värktabletten och göra också.. men strunt samma! Att vara där gjorde mig på bra humör.) Och eftersom jag kände mig lite piggare mötte jag upp Stina för en fika/lunch på waynes och lite presentshopping för hennes del. Mycket trevligt. Nu sitter jag hemma i soffan och önskar att tiden rinner iväg och genast blir ~17:00 så att Micke sliter upp dörren och kramar om mig!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0