Albin, 8 år.

Nu har darlingen left the building! Jag saknar honom redan, och det har bara gått 20 minuter!! Åh, grymma värld! Så nu sitter jag i min ensamhet i soffan med datorn i knät, dricker pepsi max direkt ur flaskan och chattar på facebook med morsan. Tur att hon har hittat roliga klipp på youtube.com som gör mig på bra humör igen och får mig att asgarva!

Undra om man ska slänga igång Alice in wonderland kanske? Om det är någon som känner för att joina mig så är det bara att dra iväg ett mess eller slå en pling. Fast Stina, det är ingen svensk text ;)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: stina

haha klockren notis där på slutet tycker jag ;) får fixa en med svensk text så kommer jag direkt!

2010-04-05 @ 19:04:49
URL: http://stinalis.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0