Monkey business.

God morgon världen! Kom till Älta alldeles för sent igår, för att vara pigg idag. Eller iofs, hur ofta är jag pigg på morgonen? Jag mår bättre idag. Förkylningen är nästan helt väck! Skönt. Helgen har vart mycket lyckad. Blir väldigt mycket bilande för min del, men det är det värt! Lately i've been getting hunger pains, when you lick your lips while you check me out. Ibland förstår jag inte vad det är för fel på vissa bilister? Kör så jävulskt sakta! Alltid nån idiot som ska ligga och puttra i 70 på 90väg - i fel fil! Ligg till höger, inte i mitten! Jävla tomtar. Nå väl, får väl ta hänsyn till att alla inte har allt på plats.. Hissen går inte ändå upp. Servisen är inte komplett. Indianerna är inte i kåtan. Varför drunknade pojken? Han hade oflyt. Over and out.

-It's like we're living in the national museum of uglyness!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: andreas

vill bara på peka att indianer inte bor i en kåta dom bor la i en tippi eller hur fan det stavas

2009-09-21 @ 16:21:47

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0