Kiss and tell.

Det är måndag morgon och jag sitter hos Stickan i Älta. Idag är första praktikdagen hos Kaisa, jag är verkligen spänd av förväntan! Helgen har vart en aning stressig men i överlag bra. Började med att komma fram till Söderhamn på fredag natt (lördag morgon!) kl 03:30, zzZzz!!! Lördagen började med kaffe hos mormor, sen vidare in till syster och nellie. Och sen åt jag en sallad ihop med familjen innan jag rullade ner till gävle. Och nu sitter jag här. Jag har ont i min nacke. Måste bero på lördagens bravader! Well, det går väl över snart hoppas jag. Nu är det dags att göra sig iordning. Det är höst ute, lovin' it!

-The truth is to be found only in the cunt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

ja hösten är härlig såna här fiiina dagar =) sol här i s-hamn=)

2009-09-14 @ 12:09:43
Postat av: Skiipy

fin design

2009-09-15 @ 02:28:31
URL: http://skiiiipy.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0