French kiss.

Idag har min farbror gift sig. Välkommen in i familjen Emmi! Detta innebär att det blir utgång i Söderhamn ikväll. Känner mig fortfarande inte ett dugg frisk, men det får gå ändå. Man kan ju inte alltid vara på topp. Fast, jag hade ju mycket hellre sett mig själv i sen soffa med film och mys! [...] Gårdagen var i alla fall en 10 poängare! Impulsköpte en vinterjacka, hälsade på gamla arbetspolare och på kvällningen blev det spel och vin ända in på små timmarna. Imorse ville jag verkligen inte att helgen skulle ta slut. Men nu vill jag inget hellre - för ju fortare denna tar slut, ju fortare kommer nästa! Jag hatar att allt ska vara så komplicerat. Och apropå komplicerat; Sen när lärde sig alla att fickparkera?
Själv är jag väl lika dålig på det som Robbie Williams är på att sjunga live!

-Had i become so jaded i did'nt recognize romance when it kissed me on the lips?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0