Easy come, easy go.

Igår var det glasbaren som gällde. Blev ett par glas vin, ost och kex, drinkar och brandlarm. Japp - brandlarm. När vi satt där inne och hade en lovley diskussion om någonting jag inte riktigt minns så går brandlarmet. Så jävla otippat! Anyway, alla var ju tvungna att samlas utanför (även dom i hotellet) så det var ett bra sätt att spana in everyone. Jag hade för övrigt på mig mina nya stövlar, fick många possitiva kommentarer. Tack för dom! :) Eftersom det blev lite halvsent igår så var denna förmiddag olidlig... tre timmar företagsekonomi. Och efter min lunch (kycklingsallad, mums) så kickade vi igång med tre timmar design. Nu håller jag på att packa ihop mig själv för en tre veckors lång praktik i sthlm. Känns faktiskt hur skönt som helst! Har träffat Matilda och Anna i växjö idag också, drog en sallad på stan. På lördag blir det utgång i Gävle, kickass! Easy come. Har knappt vart i Kosta en månad och redan dags att packa väskorna igen. Easy go. Well, inte mig emot. Eller ja, att köra bil i ca sju timmar känns väl inte så lockande.. men det gör allt annat! Nästan.

-Wild always beats sweet.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0