Heat and heartbeat.

Ni vet den där känslan i magen man får när man är kär? Den där pirrande känslan? Blodet rusar runt i kroppen och det känns som att hjärtat ska spricka! Fjärlilar som flaxar i kistan. Den känslan får jag varje gång jag tänker på min kärlek. Varje gång vi pratar i telefonen. Varje gång jag får ett sms från honom. Fjärilarna i magen har kommit för att stanna. Jag finner inga ord som kan beskriva hur mycket jag tycker om honom. Ibland är jag rädd att vakna på morgonen och inse att allt var en dröm. För han är för bra för att vara sann. Min Micke.


-He is too good lookin' for me! He is out of my league! I don't have any outfit that goes with hunk!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: VIKTORIAE.BLOGG.SE - Bloggen som handlar om självkänsla, tankar och tips!

Det är underbart att vara kär!

2009-10-22 @ 12:53:29
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0