Bananas and boners.

Ännu en dag som avslutas med powerwalking. Gick så att svetten lackade i pannan och på ryggen.. och mellan brösten, i armhålorna, arslet och ja, you name it!  Imorgon far jag till hemstaden, cykeln tar jag med mig! Är det luften ute som gör att tankarna skingras lättare än när man är inne? Att ute hinner inte tankarna koagulera? Eller är det bara så att jag har en fetisch för att plåga mig själv? 
 "..men det är inte bra för hjärtat!" .. "Ja, men det är väl redan krossat ändå?"

-One day you're goning to wake up and not recognize yourself.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linamaria Hägelstam

Darling!

Du har alltid varit lite av en maschokist (hur fan stavas det ?? Jaja du vet motsatsen till sadist i alla fall). Hehehe. Jag vill också ha en cykel!! Du har du stavar så ta med dom när du kommer hit föresten! Tänkte vi skulle vara lite nyttiga mellan fyllorna med =) Gah! Miss you! Ska verkligen bli så jäkla skoj när du kommer!



Take it easy on the boys or else you will leave a trail of broken hearts behind you girl.



Puss & Kram

2009-05-22 @ 07:59:01
URL: http://haegelstam.blogspot.com
Postat av: Elin

Jag ser så himla mycket fram emot att komma! :) Var ju såå jävla längesen sist ju! Japp, klart man är utrustad med stavar ;) Kommer kanske bli lite jobbigt på tåget, men jag tar med dom! Längtar massor till tisdag!!! :D



Ha en bra helg så ses vi snart, babe!

Kisses n hugs

2009-05-22 @ 09:38:16

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0