Gossip and hoes.


Snälla, snälla patetiska tjej.. Sluta skriv massa skit. Jag kan inte förstå varför somliga vill sjunka så lågt? Om jag nu skulle sjunka till samma nivå skulle jag nog skriva något i stil med: "Hm, var det inte du som var för tjock för ett photoshot?" Men så lågt tänker jag inte sjunka. Blow me, motherfucker!

-The eskimo have 100 words for snow, and we have invented three times as many words for relationship. But the more words we invent, the harder it becomes to define things.. In a world where you can date without sex, screw without dating, and in the end keep most of your sexpartners as friends long after the screwing is over.. What really defines a relationship?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linamaria Hägelstam

Oj men vad är detta för intriger ? Tell me all, I´m dying to know!! Haha du vet jag , ALLTID nyfiken ;)

2009-06-30 @ 09:45:54
URL: http://haegelstam.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0