Shoes and sugar.

Att börja jobba klockan sex på morgonen, det är tortyr! Och att jobba så dom två sista veckorna man är kvar, ja det känns ännu värre! Skaffar man sig inte kändispoäng så skaffar man sig ett jävla morgonhumör i guess. Senaste veckan har vart lung och skön. Min lägenhet har sakta men säkert förfalligt och liknar nu ett bombnedslag. Mitt kylskåp är snart tomt och mitt visakort snart spärrat. Att jag aldrig kan lära mig att städa eller hålla i slantarna. Den som spar, han har... tråkit! Och ja, hellre lite skit i hörnen än ett rent helvete. Och från det ena till det andra - dags att kasta sig in i kärringgrillen va? Hellre skitbrun än äggskalsvit.

-Sometimes its hard to walk in a single womans shoes, thats why we need really special ones now and then to make the walk a little more fun.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0