Good and great.

Det går bra nu. Jag har vart förkyld i snart två veckor, men who cares? Det går bra nu. Jag ä inte längre osamas med mig själv, och spegeln har gått och blivit en vän.. ibland. Jag har kommit in på en ky-utbildningen till hösten. Det går bra nu. Men ibland när saker och ting går och känns så här bra.. ja, då vill man inte flytta. Eller iaf inte 60 mil här ifrån. As long as i've got eyes, i'll have a sight for you.
Jag kan inte hjälpa att undra hur mitt liv skulle ha sett ut om jag inte klev på den där bussen på skolavslutningen i nian. Och det är det enda jag kan göra - undra. Ödet, är det något att tro på? Eller skapar vi vårat eget liv, vår egna väg?
Eller är vi legosoldater i matchen "The Holy God Vs. The Kickass Devil"?
Många frågor kommer aldrig få svar. Men äh fan, det går bra nu!

-When things come to easy we become suspect.. Do they have to get complicated before we believe they are for real?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0