Disasters and discodicks.

Semestern var grym! Så mycket mer än så kan man väl inte säga? Blev lite catfight och munhugg och brännboll och dans med gummistövlar och vin innan lunch och bullshit och sol och mjukost. Så ja, vad kan man mer säga? Varför somliga inte vill se sanningen i vitögat är för mig helt oklart. Vilket jävla rikspucko. Ja ja, enough! Imorgon är det fredag och helgen kickar igång! Yeah!
And remember girls; Don't look for Mr. Right.. Look for Mr. Right Now.
Lev varje dag som om det vore din sista. Din framtid ligger i dina händer.

-The only way to get rid of information you dont want to have, is to pass it on.


Indianer och cowboys, på Dunteberget

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Nu under semester har man ju äntligen vaknat upp tagit tag i träningen man hade tog bara 2 år efter man blivit dumpad med byxorna nere (vi satt i badet) efter 9 år,livet har varit skit men man har ju 2 st ungar varannan v som håller en uppe.

våga ragga på nån på stan eller bara fråga ut nån vågar man ju inte .

inte efter den dumpningen jag råka ut för.

men det du skriver i vissa blogar får en att inse vad man har missat i livet som att åka till sälen med polare sånt går inte nu för man e lite fast .Sen att man e tokkär i en tjej som man bara ser på bilder e ju bara döden jag fattar inte att det bara kan suga i magen av pirr när man ser denna tjej ,har inte haft denna känsla på 9 år men avståndet e förstort å hon vet inte vem jag e så det e kallkat åndå ,hoppas du fortsätter blogga för jag läser. ha det bäst

2009-07-23 @ 22:43:40
Postat av: Anonym

Har inte kunnat sova,nån knarkare till granne löpte amok i sina kalsingar och försökte rycka upp en stor bom som hindrarr bilar att komma in på området.

Sen mina egna tankar snurrar bara runt först en låt med volbeat -the human instrument som av nån konstig anledning jag förknippar med en väldigt speciell tjej .

konstigt, det tar nog ett år innan man ser denna tjej i verkligheten men jag hoppas hon kommer då med

2009-07-24 @ 11:04:38
Postat av: andreas

läser du alla kommentarer eller e det nån annan

e ditt liv verkligen så komplecerat du du skriver ibland hoppas inte det

själv sitter man hemma med 2 st ungar själv en lönehelg nästa v händer inget för alla ska festa nu så det blir ingen utgång då heller (verkar som mitt x tog allt party folk med sig)

2009-07-24 @ 18:32:16
Postat av: Andreas

ännu en sömnlös natt även om man hade sällskap kunde man inte sova

Fick dock en barnnakt då min syster ringde och ville ha sjuts hem

passade på att parkera en stund och fundera på mitt liv det kom en tår eller många va längesen jag grät e så mkt man vill prata om men ingen att prate med

är hemskt att va kör men personen man e kär i vet ju inte ens vem jag e

2009-07-25 @ 11:20:10

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0