Smiles and sacrifices.

Jag är pepp på framtiden. Känns bra. Ställde mig på vågen imorse och insåg att jag tappat mina festivalkilon, jippi! Jag har packat ihop det som går att packas ihop i lillköket, bra där! Och jag hade en strålande morgon på jobbet. Haha, jävligt lustig morgon faktiskt! Ja menar, hur i hela fridens namn kan man glömma saker som emaljöga, benprotes, älgskylt, samurajsvärd och barnvagn (skulle kunna göra listan längre) på ett tåg!? Hahaha, tacka gudarna för den artikeln.
För övrigt så är jag väl allmänt förvirrad.. Som vanligt. Äh, god natt på er!

-Isnt she fabulous!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carolina - Olina

haha, gatunamn alltså xD Jag har kommit in på en floristutbildning på ett år :) du då? glasblåsare fortfarande eller? :D

2009-08-07 @ 12:32:14
URL: http://olina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0