Fashion and style.

Kikar igenom min garderob nu. Viker och packar ner. Hur kommer det sig att man aldrig har något att ha på sig, när man har så mycker kläder så det knappt går att stänga garderobs dörren? Jag har en förmåga att köpa kläder som jag sedan aldrig använder.. Shopaholic. Men snart är det roliga över - studentlivet erbjuder inte några pengar. Fast det är det värt! Jag känner mig så pepp på allt!
Och angående kläder; Hur i helvete tänker vissa? Man kan inte göra mer än att sucka och skratta. Var du tillfälligt blind vid själva påklädningen, eller klädde du dig i sömnen? Jisses! Och guys, släng sjalarna/scarvsen åt helvete där dom hör hemma! Knäpp upp en knapp i skjortan om ni envisas med att ha en sådan, löparskor till vardags gillas inte och för gudarnas skull - droppa den dåliga hållningen! Att vara självsäker är sexigt. Peace!

-Oh my god! She is fashionroadkill!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Hahaha!! Helt rätt ang killar å klädsel ;)

2009-08-17 @ 22:52:41

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0