Hur ska man hinna?

Dagarna rusar fram utan den minsta möjlighet till paus. Hur ska en hinna blogga? Helt omöjligt.

 

Vill ni ha daglig inblick i mitt otrooooligt intressanta liv så följ mig på
instagarm @elin.0lsson eller snapchat BONNYBLOW.
Där uppdateras det flitigare än här inne. OBS! Varning för barnbilder.

 

Nåja. Nu när jag ändå är inne så kan jag ju passa på att uppdatera er om vårt (läs: mitt) senaste projekt. Jag älskar att hitta saker på blocket. Billigt, billigt, billigt me love. Just i denna stund är faktiskt Micke iväg och hämtar en rutschkana i plåt! Det fungerar oftast så; jag hittar, micke hämtar. Anyways. Vi har alltså köpt en sån lekparks-rutschkana som kommer få en plats nere vid granarna (tallarna? ekarna? ..träden.). Äh, allt detta kommer ni kunna se på instagram sen ändå! Tänker inte bli långrandig här inne. Radig?

 

Jag önskar att tiden till att blogga fanns. Men det gör den inte.
Så småningom kommer det finnas mer tid. But thats later.

 

 
Avslutar med hurtig promnad-bild så ni slipper oroa er över att jag inte lämnar huset.
 
Adios!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0