Förbannade rygg.

Innan jul var jag tvungen att släpa mig till doktorn. Ryggskott. Röntgen och sjukgymnast ordinerades. Har jag berättat detta redan? Aja, röntgen visade inget fel iallafall. Skönt!


Idag var tanken att träffa en sjukgymnast.. men jag avbokade imorse. Sist jag var till en sådan kändes det VERKLIGEN som pengar i sjön. Istället tog jag pengarna och åkte till kiropraktorn.

Inflammation i en muskel och väldigt stela muskler. Voltaren ett tag framöver och sen en rejäl massage följt av träning blev domen. Tack och bock!

Sen har jag fått en knöl i nacken som jag trodde berodde på dålig hållning. Men nja, det trodde inte han. Blodprov hos doktorn på måndag blev det bestämt. Kan inte låta bli att tänka på det värsta..

Nej, nu MÅSTE jag sova. Natti!


Tröttöga.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0