Taggad!

Idag är det torsdag. Hittills har jag käkat pizza och tacos som hör till kategorin "onyttigt". Jag börjar alltid morgonen med gröt, följt av en nyttig lunch. Sen har jag ätit det jag har vart sugen på.


Imorse vaknade jag med ont i magen. Uppblåst. Hej kolhydrater! Trevligt att råkas igen. Inte. Pitabrödet som gjorde sig hörd antar jag.

Så nu har jag bestämt mig. På måndag kör jag fyra "diet" veckor till! Är faktiskt grymt taggad! Nu har jag ju fått äta gott snart en vecka, så nu kör vi igen.

Tror dock inte jag kommer tappa 7kg den här gången. Men jag hoppas på 5 iallafall!

Nu ska jag lyfta upp lillkorven som tydligen sovit klart. Bye Bye!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0