Strumpbyxor.

Skriv inläggstext 

Idag hade jag på mig "Elin kläder". Ni fattar inte känslan alltså! Att se sig själv i spegeln och tänka "fan..henne känner jag ju igen!"


Just ja. Jag gav upp dieten i förrgår. Att gå på kaloriunderskott (säger man så?) samtidigt som båda barnen är sjuka.. nej. Hur peppad jag än var så fungerade det inte.

Men jag gråter inte blod för det inte! Dexter är inte ens sju månader och jag väger redan mindre än när jag blev gravid med honom. Jag känner mig duktig och nöjd. När barnen är friska så sätter jag igång igen!



Det är dit 👆🏼 jag ska! Pre-children-body.

Alltså vet ni vad jag saknar mest när jag kollar på den där bilden? NAGLARNA. Haha ja men faktiskt! Jag hade sånna grymma klor och nu är det veeeerkligen ett minne blott. Har varken tid eller pengar (läs: SVINFATTIG) till att ha lyxiga naglar just nu. Allt har sin tid, och nu är det inte naglarnas tid.

Och här 👆🏼 har vi en printscreen från en video hur jag såg ut idag. Ni ser att jag är på g va? Heja heja mig!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea

Du är så grym! Så himla snygg jämt! Förstår att det känns underbart med lite "Elin-igenkänning" igen. Du är i mål på nolltid vännen! <3

Vad gäller naglarna tycker jag naturligt är finast. Tycker såna där tjocka vassa klor är svinfula, men smaken är som baken!

2017-02-18 @ 21:40:35
URL: http://monsterasryttarna.blogg.se/
Postat av: Andrea

Du är så grym! Så himla snygg jämt! Förstår att det känns underbart med lite "Elin-igenkänning" igen. Du är i mål på nolltid vännen! <3

Vad gäller naglarna tycker jag naturligt är finast. Tycker såna där tjocka vassa klor är svinfula, men smaken är som baken!

Svar: Haha fan va jag skrattade högt åt sista meningen!! 😂😜 Puss påre
Elin Olsson (fd Haglund)

2017-02-18 @ 21:40:43
Postat av: MALIN SUNDIN - MOM TO BE

snyggt!

2017-02-19 @ 12:13:13
URL: http://malinsundin.se
Postat av: Anonym

Jag tkr att du är fin i den form du är nu ! 3 kilo +/- va gör de .

Svar: 😘 tack!
Elin Olsson (fd Haglund)

2017-02-20 @ 21:28:13
Postat av: Sarah

Jag fattar känslan!!! Jag fattar 😍

2017-02-21 @ 21:26:10

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0