Standard.

Igår tog jag och Devin ett kvällsbad. Meningen var att lillebror också skulle få bada, men nej, aaaaaabsolut inte tyckte Devin. Oh well.. som vanligt efter kvällsbadet är det raka vägen in på rummet för att sova. Devin tjuter och fnissar sådär härligt när vi rusar mot hans säng och jag säger att nu ska vi mysa och sova. Snuttefilten, flaskan och nappen. Tror han somnade på fem minuter lillskrutten! Och vet ni vem som också somnade? Jag.


Jag hatar att somna när jag nattar! Kvällen är liksom då jag och Micke får egentid. Just igår så skulle vi dessutom fixa dexters säng"ram". Micke kapar och jag häftar fast tyg. Aja, bättre lycka ikväll! Jag är åtminstone piggare än vanligt, och det är ju jätte skönt.

...kan bero på pizzan som ligger och jäser i magen också. Hehe. Yes you heard me - blev en vessla igår till middag! 


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0