Horribel helg!

Jag vet inte om det plötsliga sötsuget beror på pms eller psyket. Imorgon har jag klarat fyra veckor på "diet", och jag är sååå nära att få smaka lite choklad. Hmm, det är nog både psykiskt OCH pms känner jag nu.


Jag vill verkligen inte börja veckan med godis, men ni fattar inte suget jag dealar med nu. Vill fan gråta! P.M.S. Imorgon när jag "får" äta vad jag vill får vi se om jag längre är sugen. Psyket, ni vet.

Aja.

I måndags var jag fast besluten att promenera varje dag. Well...det var i måndags det. Gick tre kvällar och sen blev det inget mer. Besviken på mig själv, men jag har haft en riktigt dålig vecka som följdes av en ännu sämre helg.

Imorgon är det vägning, och jag tror knappt den kommer visa minus ett kilo.. Jag har en dålig feeling förstår ni.


Idag var jag osynlig. Älskar osynlighetsmönster!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Eleonora Adriana ♥

Fin!

Svar: 🖤🖤🖤 tack!
Elin Olsson (fd Haglund)

2017-02-05 @ 21:51:29
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/
Postat av: Sarah

💜

2017-02-06 @ 11:44:37
Postat av: Anonym

Du är så himla fin 😍😍😍

Svar: 😘
Elin Olsson (fd Haglund)

2017-02-07 @ 22:30:31

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0