Fuck vinterkläder!!

Vet ni vad? JAG HATAR ATT GÅ UT SJÄLV MED BARNEN. Typ. Först tar det flera timmar att klä på ongarna, sen är man ute i fem minuter innan barnen kukar ur och börjar gråta. Carpe fucking Diem va..



Jag längtar så fruktansvärt mycket till ett väder som är mindre omständigt. Och till barn som gillar samma saker.. Om jag vill gå ut måste det vara i samband med Dexters sovning, annars blir det hysteri i vagnen. Och att lyckas passa in så Devin är på humör att gå ut samtidigt som Dexter är på sovhumör, det är fan inte bara det.


Nä, nu är jag less. Riktigt less. Stört fint väder ute men tydligen så måste vi vara inne. Tur vi har inglasade uterummet en dag som denna. Kan ju låtsas att jag är utomhus iallafall.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

AMEN!! Ameeeen sistA 🙌🏼
Jävla väder. Som att klä en jävla katt innan man kommer ut....

Svar: Som att klä en katt 😂😂😂 jävligt sant!
Elin Olsson (fd Haglund)

2017-02-21 @ 21:25:01

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0