Två dagar, en natt.

Tidigt imorse drog Micke till huvudstaden för att gå en kurs via jobbet. Han kommer hem igen imorgonkväll. Denna kurs var bokad redan innan jag födde, och jag har fan haft ångest sen dess! Hur skulle jag klara det? Själv med en 15 månaders vilde och en sömnlös 7 veckors baby. HUR?

So far, so NOT good. Det har verkligen varit en helvetes dag! Dexter har sovit sammanlagt typ... 2 timmar. Det enda som funkade om jag inte ville höra gråt var att bära omkring på honom. Detta resulterar såklart i en upprörd Devin. H E R R E G U D.

Mina öron. Mitt psyke.

På nåt underligt vis lyckades jag söva Devin utan att Dexter skrek ihjäl sig. Och nu sover dom båda två.

Jag har städat, diskat och förberett för natten. Nu ligger jag helt utslagen i soffan. Vill bara gråta, men min medicin tar bort både dalar och toppar, så jag nöjer mig med att vara likgiltig. Trött och likgiltig.

TYCK SYND OM MIG SNÄLLA!

Håll tummarna för mig att natten inte bli kattskit!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Kanske en bärsjal skulle funka att ha den lilla i så har du ju armarna fria att kanske göra något med devin. Hoppas det blir bättre, du gör det br!

Svar: Vi har en ergo som han inte riktigt har varit överens med. Men, igår somnade han i den! Seger!
Elin Haglund

2016-09-20 @ 21:37:03
Postat av: Anonym

Strunta i disk och städ!

2016-09-20 @ 22:33:52
Postat av: Stina

Säger som ovan, strunta i disk och städ och försök att vila när du kan! Du är grym som fixar det här ändå 😘

2016-09-24 @ 06:53:49
Postat av: Stina

Säger som ovan, strunta i disk och städ och försök att vila när du kan! Du är grym som fixar det här ändå 😘

2016-09-24 @ 06:53:50
Postat av: Mamma

Nu är det dax att blogga igen 😜👏

2016-10-04 @ 20:41:28

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0