Vem kan stoppa mig när jag rullar fram?

Ni minns att jag hade köpt nya skor va? I en större storlek för att få plats? Yes? Good. Dom fick jag inte på mig igår. Eller jo, dom gick på - men sömmarna stramade över foten och gjorde ont.

Jag PALLAR INTE detta jävla tillstånd alltså! Att vara så svälld att jag varken kan ha jackor eller skor. Gud!

Ändå sitter jag här i solen medan Devin sover. Samlar på mig D-vitamin och ännu mer vätska. Är det bättre att vara inne? Det är frågan.


Suger i mig vatten iallafall. Och det är ju bra har jag hört.

Micke och brorsan ligger i varsin solstol, dricker öl, lyssnar på bästa eminem  och jag är så avundsjuk.. Vill också 1) kunna ligga i solen utan att få smärre panicattack eller 2) kunna ligga på rygg över huvudtaget. Det är sidoläge eller upprätt som gäller för mig och lille kotten i magen.


Nu ska jag vagga in och lägga mig på soffan. Devin vaknar nog strax, så måste samla krafter att vara rolig mamma. Svårt att samla krafter ute i solen right now.. Den tar fan mer än den ger. Suck, vill inte klaga på finvädert men jag hoppas ni missförstår mig rätt.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Klaga kvinna!!! Its hell. Varför fejka't

Svar: Thanks 🙈😘
Elin Haglund

2016-05-08 @ 00:36:44

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0