Nuggets.

Att det inte är "riktig" kyckling i donkens nuggets är ju ingen news flash. Men i de man köper i affären då?

I dagens lunch här hemma vågade jag inte kolla innehållet. Jag bad en bön och käkade. Vet ni, det var faktiskt gott. Real chicken or not.

Vad har annars hänt idag då?
Jag och Devin sov TRE TIMMAR på förmiddagen. Snacka om välbehövligt efter natten. Tydligen så var det lektime kl 01:30..... suck. Jag behöver verkligen sömn nu! What else? Jo, Vi har reklamerat vår kaffebryggare och bytte till en moccamaster istället. Hoppas den håller längre än ett år!! Det blev en maskin i färgen "antracit", skitsnygg!

Något annat snyggt är tischorna som vi köpte åt Devin från lager 157. Men någon bild har jag inte hunnit tagit. Sorri. Brukar ni shoppa där? Jag tycker inte dom har så mycket snyggt till små spädisar, men nu när Devin kan ha (typ) strl 90 så finns det jätte mycket fint! Och bra priser! Dock lite snålt på uppdatering, men äh det är bara bra för plånkan.

Nu ska vi packa upp kaffebryggaren! Hej så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0