Hej hej hallå!

Jag har varit så himla super bizzi på senaste tiden så bloggen har fallit i glömska! Men frukta ej kära stalkers - nedläggning är inte på kartan.

Så, whats up?

Vi har äntligen köpt syskonvagn!
Det blev en Emmaljunga Double Viking 735. Vi valde mellan den och bugaboon. Jag fick prova Devin i en buga och kände direkt att Nej, han sitter bättre i emman. Fast det var nog inte riktigt därför ändå. Har alltid känt starkare för emman. Vet dock inte varför.
Lillebror, var är du? 😋💕

Jag har haft massa fint besök!
Bland annat så Lotta var här en kväll, och vi satt ute på altanen och fikade. Så.himla.trevligt! Vi fick en fin blomma (en fiol) och Devin fick en badleksak i inflyttningspresent.

Det har varit riktigt varma dagar!
Ja, ingen har väl ingått det fina vädret? Love it! Devin har fått busa omkring utomhus för typ första gången i sitt elva månader unga liv. Premiärgungade härom dagarna och det gillades skarpt!

Så när vi hälsade på hos svärisarna blev det naturligtvis gungning där med.


Och studsmatta! Vilken hit!




Nä, nu börjar jag bli åksjuk här i baksätet. Kanske borde göra som Devin och somna ett tag?
KOLLA FRILLAN! Hihi älskling!

Hej då så länge, mvh vätskefylld Elin.
Ps, Har fått köpa nya skor eftersom jag redan nu, vecka 28, är så vätskefylld att inga längre passar. Varför kan inte jag få vara en av dom som BARA får en liten kula för?? Why God, whhhhyyyyy??! 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Fiol=Pion

Svar: I know, men det är en intern-grej 😜🙈😂
Elin Haglund

2016-05-06 @ 07:49:44

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0