Fransar!

Instagram: lllashloungegavle

Alltså, jag och mina hormoner. Skulle behöva göra fransar typ varannan vecka! GAH! Minns inte riktigt hur många veckor det gått sen sist, max typ tre fyra?, men nog tusan hade alla ramlat av allt.


Vi körde en annan typ av böj på fransen denna gång! Helt otroligt hur man kan forma och fixa och trixa. Känner direkt att jag trivs bättre i denna typ av böj, för ögat bli öppnare och piggare. Tycker iallafall jag.


...sen att ögonen är olika stora, well, den får jag helt enkelt leva med.

Och apropå fixa och trixa.
När jag var 12 år ung så piercade jag nosen. Minns inte när jag tog ut min tunna lilla ring, men tror inte jag har haft den så länge jag och Micke träffats? Anyhow! Jag är SÅ sugen på att sätta i den igen... men... varje gång jag har testat sätta i den för att visa Micke har han skrattat åt mig! SKRATTAT!

"Hö hö hö, så där kan du ju inte se ut"

Tydligen så ser jag extremt trashig ut. Ehm, tack. I love you too. 

Vad tycker ni?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Mamma/Mormor

Tycker du ska stoppa in en lite pärla ja.

Svar: Nääää det är alldeles för beige för mig 😝
Elin Haglund

2016-05-10 @ 20:40:44
Postat av: Andréa

Alltså du klär ju i allt och ska göra precis som du känner, men NÄÄÄE, jag har svårt för vuxna med hål i näsan och håller med Micke!

Kram!

2016-05-10 @ 21:42:07
Postat av: Anonym

Skit snyggt ju! Vill själv ha en ring där med pärla på! Är 29 :'D

2016-05-10 @ 23:24:25
Postat av: Anonym

Hahaha skippa näsringen Lajnen. Håller med Micke 😂

2016-05-11 @ 04:19:19
Postat av: Stina

I med ringen! Skit snyggt ju 😍👏🏼

2016-05-11 @ 06:58:39
Postat av: Linda

Nää ingen ring! 😝

2016-05-11 @ 12:16:47
Postat av: Viktoria C

I med den! 💪🏻

2016-05-11 @ 23:02:19
URL: http://www.viktoriacederberg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0