Dålig start på dagen..

..men jäklar vad bra den sen blev!

Strax efter mitt förra inlägg ringde Ida "hej! ska jag komma och hjälpa dig överleva dagen?". Tacksamhetstårarna rann nedför kinderna när vi la på.

Ida har en son som heter Kasper och är snart 2år ung. Så han var också med. Devin älskar att vara med barn som är äldre än honom! Han liksom fascineras av deras vilda lek, haha. Dessutom tog han flera steg idag också, så nog tusan är han observant på andra barn allt!

Så. Jag har sluppit vara lekledare idag, och det tackar jag gudarna för! (Eller ja, Ida) Så min kropp är inte alls lika förstörd som den kändes imorse. Guld!

Reserv-lekledaren in action.

Gud vilken bra dag det blev tillslut. Så jäklarns kul har det varit!! Vi bestämde att nästa gång ska gubbarna med också. Grilla och ha trevligt. Det ser jag verkligen fram emot!

Nej, om man skulle ta och slänga ihop en middag då kanske.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Vad skönt! Både med en räddande vän och att det känns bättre 😘

2016-05-20 @ 20:31:18
Postat av: Sarah

😃

2016-05-21 @ 08:31:34

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0