Älskar fynd!

Finns det något bättre än att hitta saker till bra pris? Nä, jag tror inte det. Att köpa något för mindre pengar än prylen är värd, det är fan gött dä! Som soffan och fåtöljen jag köpte! Ni minns va? Det var en go känsla.

Så när jag vann dessa för 50 pix på tradera förstår ni att jag blev nöjd. Skitfräscha!



Har länge velat ha ett par grova kängor, men inte slagit till pga 1) konstant pank och 2) Micke tycker att kängor är till för punkare. Men nu blev plånboken och jag äntligen glad! ...Micke lite mindre glad. Men äh, två mot en. Win win.

Jag får dock inte ner foten i skon. Inte helt oväntat. Hej hej vätska, hej på dig vä-ä-tska! Dom får ligga i källaren till hösten. 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0