Blondie!

Som jag lovade igår kommer idag bilder på håret. Helt ofixat, just so you know.
Dagsljus.

De varma röda tonerna ska så småningom bort. Jag beställde ett silverschapoo från Fudge igår. Ska tydligen vara väldigt bra! Blir intressant att se om det blir någon skillnad att tvätta håret med det.

Övergången från svart botten till blonda längder blev verkligen jätte bra nu! Men som sagt; kallare toner önskas.

Tack Annelie för att du står ut med mina idéer! Haha!

Kanske blir en permanent om några månader också?? 

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Viktoria C

Jag brukar, när jag behövt silverschampoo, kört in schampoot i halvtorrt hår, så det verkligen får "sugas in" ordentligt. Och låtit det sitta så länge det tar att raka fågel, fisk och mittemellan. 😇

2016-06-24 @ 23:46:30
URL: http://www.viktoriacederberg.se
Postat av: Andrea

Jäklar vad ljust och bra ni fick till det, snyggt! Tror det blir toppen! Kram!

2016-06-27 @ 08:39:31

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0