BVC

Imorse var det dags för BVC. Läkarundersökning och vaccination stod på schemat.

Devin var inte alls på humör och började STOR GRÅTA så fort läkaren kom i närheten av honom. Och vad gör mamman då? Jo, hon börjar också gråta. Herregud så pinsamt.

Så är det alltid nu för tiden. Alla dessa gravidhormoner gör mig inte gott! Om Devin gör sig illa eller blir ledsen, då börjar jag (nästan) alltid också gråta. Hur jobbigt som helst faktiskt!

Aja.

Devin är nu 79,5cm lång och väger 12,2kg. Han följer sin kurva bra. 

När vi skulle ut från BVC kände jag att "Gå fort nu Micke, jag vill inte att någon ska se mitt rödgråtna face!" ....men vad händer? Jo, vi träffar paret från föräldrakursen som mvc höll. Som vi även låg på bb samtidigt som. Fan. Jätte trevligt att ses igen efter ett år, inte lika trevligt att jag ser helt förstörd ut.

Vilken start på denna torsdag hörrni! Bättre har man ju haft det. Eller jag ska väl säga såhär; mindre pinsam har jag väl känt mig. Vi får hoppas att dagen inte fortsätter i samma anda.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0