Nytt namn.

Eftersom jag gått och blivit fru Olsson måste jag fixa nytt körkort. När Micke var tvungen att förnya sitt kort får några år sedan tog vi bilden hemma själv.


Ni vet hur man kan bli dålig på bild när någon annan fotar? Well, story of My life!! Blotta tanken på att gå till en fotograf gav mig rysningar. Ni ska se min passbild. HA HA. (Jag skrattar men egentligen gråter jag)

Så, jag tänkte att vi kunde fixa min bild hemma själva. Drog på mig smink och got to work. Fick till en bra bild, men....

...jag skulle ha läst riktlinjerna på Trafikverkets hemsida innan. Bilden ska vara tagen RÄTT FRAMIFRÅN och absolut inget blänk i ögonen.


Jahapp. Är väl lika bra att gå till en fotograf och se ut som en burk stroganoff ändå rå. Suck.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0