Tack!

Stort tack till kommentarer och sms på mitt förra inlägg. Vad skönt att ni är förstående!

De senaste dagarna har vi haft fullt upp, så jag har inte haft tid att tänka och känna. Både bra och dåligt. Bra eftersom jag inte vill må dåligt, men dåligt eftersom jag inte vill lägga locket på mina känslor.

Idag var vi på BVC med Dex. När han föddes mätte han 51,5cm lång och var 3944g tung. Idag, 17 dagar senare, är han 55cm lång och väger 4400g !! Jisses, snacka om att ha vuxit! Jag gillar vårt nya BVC. Barnmorskan (är det hennes titel?) känns jätte bra. Vi pratade lite om mitt mående och lite om hur det var efter Devin, och det kändes verkligen bra. Hon lyssnade, gav råd och peppade. Så skönt!

Annars då?
Tja, jag känner mig tjock och ful. Håret alltid uppsatt och jag kan inte ha några brallor alls (förutom de jag hade när jag var preggo), och inga överdelar heller för den delen! Det är nära till gråt tammefan varenda gång vi ska någonstans.. Måste köpa en trisslott, vinna massa pengar och köpa mig en fettsugning!

Dagsformen.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Sarah

Några månader så är du tillbaka! Vägen dit SUGER (jag vet) men de kommer!!!

2016-08-15 @ 21:10:24
Postat av: Saga

Du är fantastisk! Vackra människa, du är en stor förebild! Halkade in på din blogg för ett bra tag sedan och sedan dess är jag fast. Vilken inspirationskälla du är!

Svar: 💖
Elin Haglund

2016-08-17 @ 18:37:27
Postat av: Limpan

Grattis till två fina killar 😊 💞
Jag har en fråga som jag hoppas att du vill svara på,här i kommentarsfältet eller i bloggen; Var vad du gjort dina tidigare ultraljud någonstans?
Är tidigt gravid med nr 2 och känns så orimligt att vänta till RUL i Gävleborgs landsting för att få sin oro stillad :/ Kram!

Svar: Förstår precis hur du känner! Googla Helene Howie så får du upp hennes nummer. Privat gyn som håller till vid korpen sporthuset. Lycka till! :)
Elin Haglund

2016-09-02 @ 00:30:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0