Baby Blues

Så har den smugit sig på.. baby bluesen. Jag får ångest, gråter och har en klump i magen. Varför? Gud, jag har ingen aning! Ingen.jävla.aning. Men jag antar att det har med ett "litet" hormonöverskott att göra.

Jag hatar verkligen att känna så här. Att gå från glad till förtvivlad på en sekund. Den här gången var jag iallafall förberedd på att jag kanske skulle må såhär, vilket gör det en aningens lättare att hantera..

Varför skriver jag då ut detta? Att jag mår dåligt? När det finns så många människor som gottar sig i min olycka? Jo, för min blogg är inte instagram-perfekt. Här finns inget filter. Jag vill visa er att det är både ups and downs i mitt liv också. Jag vet, chockande va? Att mitt liv inte var heeelt perfekt?

Kanske är det någon som är i liknande situation, och hur skönt är det då inte för den personen att läsa att hon inte är ensam? Att det finns fler som sitter i soffan och gråter. Att det finns fler som är deprimerad trots att livet känns komplett efter älsklingens ankomst. Att allt inte är så jävla lätt den första tiden!! Därför är jag öppen.

Sanningen: rödgråten av okänd anledning.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Amanda

Sjukt strongt av dig och visa den sidan med, allt är inte guld och gröna skogar jämt ! Hoppas de vänder snart :)

2016-08-12 @ 22:00:19
Postat av: Sofia

<3

2016-08-12 @ 22:23:27
Postat av: Linda

Tack för att du delar med dig!! Det rosenröda existerar nog bara på sociala medier. Och hos folk som inte vågar bjuda på att visa att allt inte är perfekt hela tiden. ❤❤❤

2016-08-12 @ 22:59:01
Postat av: Mamma

KRAM 💖

2016-08-13 @ 07:14:49
Postat av: Fridus

Du är världens bästa! Så jävla stark å fin som delar med dig av både gott och ont! KRAM TILL DIG MAMA 💕

2016-08-13 @ 13:37:58
Postat av: Ingela

Men åh! Jag blev typ "glad" (fel ordval men du förstår) av att läsa detta! Jag blev rätt så deprimerad när Lucas var född. Sömnbrist ledde till ångest och gråtattacker flera gånger om dagen. Jag mådde skit! Pallade inte ta mig utanför dörren. Sen ser man bilder på andra perfekta mammor och deras bebisar och gråter över det. Hoppas du kan känna dig lite gladare snart! Är fan inte lätt!💓

2016-08-13 @ 19:55:48
Postat av: Sarah

Jag börja gråta av din text ❤️
Har lite filter över mitt liv på internet. För många ögon. Men jo, i all lycka kommer även dagar av ångest. Mest för jag saknar MIG SJÄLV OCH MIN TID!

Kram💛

2016-08-14 @ 09:25:30
Postat av: Lotta

Du är den mest äkta person jag känner. Det är en anledning till att jag tycker om dig så mycket, du är underbar Elin. Ärlig och underbar ❤️

2016-08-16 @ 19:38:35
Postat av: Andréa

Älskade vän! Önskar vi hade varann nära på ett annat sätt så att man kunde avlasta och dra upp varann. Bara finnas där och bara få vara. Nu känner ju jag dig och vet att du kommer greja det här, så jag känner mig glad över att du är öppen och medveten. Låt det få vara, riv murarna och fasaden och låt ingen (inte ens du själv) tycka du är dålig eller nåt sånt. För det är du inte!
Skickar så många kramar jag bara kan! ❤️

2016-08-16 @ 20:44:52
Postat av: Pernilla

Det är oxå helt jävla underbart att få barn det är oxå helt jävligt att få barn! Sömnbrist, hormoner, ansvar allt på en gång! Och så den pressen att allt ska va helt jävla perfekt! Skönt att veta att man är inte ensam! ❤

2016-08-17 @ 22:03:33

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0