Alleman ombord!

Imorse testade vi vagnen. Inomhus dock. Jag är inte redo för promenader ännu. Ni som fött barn förstår varför. Till er som inte fött barn - det är stygn på ställen man inte vill ha stygn. I say no more.

Både barn och bebis fick plats i vagnen, och verkade dessutom trivas. Imorgon tar vi nog ett varv utomhus. Jag tror mig vara redo då!

Jag längtar som en galning efter en läkt kropp och svettiga promenader! Nu har jag varit gravid i fan två år, så nu det är dags att återta kontrollen over my body! Den här graviditeten gick jag upp ca 16kg. Idag vägde jag mig och har gått ner 7kg. Dock hade jag ju 10kg+ från Devin när jag blev gravid... så det är looooong way back to normal. Skam den som ger sig!

Bilden är tagen alldeles nyss. 5 dagar efter förlossningen. Deeeeg!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0