Pappersarbete.

Äntligen har jag tagit tag i lite paperwork här hemma. Busenkla saker som jag skjutit upp, bland annat att skicka in nya föräldraledighetsansökan till jobbet. Från och med första september (då jag skulle ha börjat jobba igen) till och med februari. Februari TJUGOHUNDRAARTON! My god. Kommer ju vara sån jäkla rookie när jag kommer tillbaka! Bra chef liksom, haha!

Apropå föräldraledig.
När Devin fyllt 1 år måste ju jag ta ut penning 5 dagar i veckan för att inte förlora min SGI. Men hur blir det när nästa är född? Och jag är hemma med båda? Då måste jag väl kunna ta ut så få (eller många) dagar jag vill? Iallafall om jag väljer nya barnet. Om jag skulle välja att ta av Devins dagar, är det 5 dagar ändå som gäller? GAAH, måste ringa f-kassan alltså. Clear my mind.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Lajnen

Tar du ut på bebis så får du ta hur några dagar du vill. Vet dock inte hur det funkar om du vill ta dagar på Devin då, men antar att du nästan måste ta 5/veckan. Kom och ät smörgåstårta imorgon om ni vill 😘

2016-04-22 @ 23:23:37

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0