och POFF!

..så var pilen borta!

Ett riktigt stort träd med tre stammar. Eller så var det tre träd riktigt nära varandra? Äh, vad vet jag. Trädgård är inte min specialitet.

Eftersom Micke hade ansvaret för en före-bild så blev det ju naturligtvis ingen sån. Typiskt honom att inte första vikten att före och efterbilder till min blogg.

Kvar är nu massa jäkla flis och ett stort hål. En vacker dag ska även det bort, och hålet fyllas igen. Some day..

Jag önskar verkligen att jag inte hade en sådan svag och tung kropp nu! Vill rensa upp så himla mycket på gården, sopa bort grus från uppfarten, klippa ner buskar och göra andra sysslor som min kropp inte klarar av. Suck. Men men, nästa sommar då jävlar är jag stark nog!! Var sak har sin tid, som det heter.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0