DATENIGHT!

Igår hade jag (som jag skrev tidigare) bokat bord på Helt Enkelt och fixat biobiljetter. Morsan hade Devin.

Maten var, som alltid, jätte god! Och personalen super trevlig - som alltid. Dessvärre fick jag sammandragningar(?) from hell så vi fick gå lite tidigare än väntat. Spände så jäkligt att jag fick huvudvärk, så det blev en tripp till Apoteket faktiskt. Värken i magen släppte efter lite promenad, som tur var.

Efter två alvedon satt vi bänkade i biosalongen och HEJ GRAVIDKROPP! Jag hade glömt hur det var sist; att det inte funkar för mig att sitta i en liten (japp-den är fan liten nu) stol i två timmar. Filmen var bra iallafall, vi såg Djungelboken! Vi båda kände att vi hade kanske hellre sett en "vuxenfilm" istället faktiskt. Action. Pang pang.

Summan av kvällen: NJA.
Jätte jätte skönt att komma iväg och få egentid. Men ingen höjdare att kroppen valde att krångla - Likaså Mickes kropp! Hans axlar är ju fasen helt förstörda efter att ha hoppat på kryckor i x antal veckor! Blev alvedon för honom också.

HAHA VAD ÄR VI FÖR PENSIONÄRER?!

Sjuk tråkigt att varken jag eller Micke var on top igår liksom. När man för en jävla gångs skull kommer ut! Själva! Tur det blir fler gånger. Nästa sommar ska vi tammetusan sitta på en uteservering med en kall öl i handen i kvällssolen! SÅ DET SÅ!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0