Äpplet faller inte långt från trädet.



Hahah, stackars Devin har ärvt mitt charmiga sätt att sova..

Natten har varit som vanligt här hemma; Devin sov 18-04:45 med tre uppvak. Bättre lär det väl inte bli när lillebror är född heller. "Börja om från början, börja om på nytt" som Sven-Ingvars sjöng en gång i tiden.

Idag ska vi åka till Söderhamn på kalas. Ska göra mitt bästa för att hålla mig vaken.. Zzzzzzzzz!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andréa.

Lika fina både två <3. Och det blir bättre! Hoppas ni får en toppendag och att du får känns dig lite pigg iaf. Miss you. Kram

Svar: Miss you too min fina vän ❤️
Elin Haglund

2016-04-24 @ 09:09:20
Postat av: Mamma/Mormor

hahahahaaa

2016-05-10 @ 20:45:54

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0