Det här med barnkläder..

..är ju så fantastiskt kul! Och när man får in sambon på samma spår känns det ju extra roligt!

"Du får kolla om kläderna på bordet duger" ropade Micke från köket.
Det duger definitivt! Good job Mr Mike! Dock hade jag ju redan klätt på Devin för typ två timmar sen... Bra koll.
Vi får se om jag orkar byta om på honom igen, eller om vi spar den där outfiten tills imorgon.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Linda

Hejsan..kollade lite i din blogg och såg att du har ungefär samma stil på kläder till ditt barn som jag har på mitt..Det är inte så att du har någon sida du säljer kläder på?

Svar: Hej! Nej, tyvärr så har jag inte det.. Jag vill spara kläderna utifall det kommer en lillebror i framtiden 😋 Men skulle jag ändra mig skriver jag ut det i bloggen! :)
Elin Haglund

2015-11-04 @ 15:53:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0